Pusat-Latihan-Perubatan-JAWI

22 July 2008

Pengurus cawangan

Menjadi pengurus cawangan bukanya satu kerjaya yang mudah.Selain daripada memastikan produk mencukupi dipasaran ,mereka juga perlu memastikan tidak berlaku kesalahan dalam pengiraan stok.Jika stok berkurangan maka Penguruslah yang bertanggungjawab menggantikanya semula.
Pengurus juga perlu mempunyai minat untuk mempelajari semua jenis produk yang sedang dijualnya samada mendapat maklumat dalam kit Niaga ataupun daripada kuliah KPJ.Ciri khas yang perlu ada pada pengurus ialah mesra "Mesra Pelanggan".mereka tidak membiarkan pelanggang tercari-cari malah akan segera bertanya sambil tersenyum.

Jikalah semua pengurus kita bagini sudah tentu HPA akan dekat dihati para pengguna.Kita mulakan perubahan hari ini.InsyaAllah.Bantulah HPA walauapapun dimana anda berada.

2 comments:

zaiswari said...

Memang tepat apa yang dinyatakan tentang pengurus cawangan(PC). Saya harap setiap PC lebih cekap mengendalikan perniagaan. Cuba belajar drpd. PC syarikat2 'lain' yg memberikan layanan dan perkhidmatan tanpa ada rasa ketidakpuasan dihati pelanggan. Harap terima teguran demi bangsa kita.

rxz_999 said...

nak comment sikit kat sini pasal pengurus cawangan.. bukan nya apa ada gak yg lansung tak mau senyum depan customer, ada lagi yg salah guna kuasa, berumah dalam cawangan pun ada.harap dapat lah pihak hpa buat pantauan.