Pusat-Latihan-Perubatan-JAWI

26 December 2009

Jemputan Majlis Perkahwinan

Saya ingin mengucapkan sejuta terima kasih atas jemputan ke Majlis Perkahwinan Ahli-ahli HPA dan anak ahli yang banyak sekali saya terima. Miskipun saya tidak dapat menghazirinya tetapi saya doakan semoga semua majlis tersebut di berkati Allah dengan sajian produk-produk yang halal.
Kita bangga lagi bersyukur jika masakan ayam rendang itu dari ayam organik dengan rempah HPA. Kita lagi bersyukur jika air mineral yang diletakan di atas meja dari air mineral HPA. Didapur pula pencuci HPA sekali lagi digunakan. Bagi meriahkan majlis tiba-tiba nazam HPA di mainkan dan sudah tentulah keceriaan juga bertambah.

Tadi saya terima khabar bahawa barang hantaran untuk pengantinpun mereka buat dari sachet kopi radix .Amin.

No comments: